Ana Gövde
Kasa; S355J2 ya da HB 400-450 kalite aşınma çeliği kullanılarak, köşeli tipte imal edilir.
Kapak Açma
Üstten sallanabilir, mekanik kilitli kapak.
Siperlik
Yükleme esnasında kupanın zarar görmesini engellemek amacıyla siperlik kullanılacaktır. Siperlik, kupanın kaldırılmasına engel olmayacak şekilde konumlandırılacaktır.
Kasa Krosları
Bütün kroslar S355J2 kalite çelik malzemeden üretilecektir.
İlave Şasi
İlave şasi ana kolları S355J2 ya da MC500 kalite çelikten imal edilecektir.
Şasi Krosları
Tüm ara kroslar/ traversler S355J2 kalite çelik malzemeden üretilecektir.
Şasi Bağlantıları
Şase levha bağlantıları S355J2 malzeme kullanılarak imal edilecektir. Esnek bağlantılar S355J2 malzemeden imal edilecektir.
Yan Koruma
ECE-R 73 karayolları yönetmeliği direktiflerine uygun yan koruma aracın her iki yanında bulunacaktır.
Arka Çaprazlar
Kutu profilden takviyeli olarak üretilecektir.
Çamurluklar
CTP çamurluk konulacaktır.
Piston
"Şase içine konumlandırılmış 1 adet silindir kullanılacaktır. Piston son kademeye vurduğunda zorlanmaları önlemek amacıyla sınırlandırma sistemi yapılacaktır. (Üstyapı yüklenecek aracın şase konstrüksiyonuna göre, gerektiğinde piston tercihinde değişiklik yapılabilir.)"
Pompa
Çift dönüşlü dişli pompa kullanılacaktır.
Hortumlar
Basınç hortumları minimum 280 bar, dönüş hortumu minimum 88 bar’a dayanıklı olacaktır.
Yağ Tankı
Araçta uygun kapasitede yağ tankı kullanılacaktır. Tank üzerinde yağ göstergesi ve tank içinde dönüş filtresi kullanılacaktır.
Yön Valfi
Yağ girişleri 1” olan yön valfi kullanılacaktır.
Damper Kaldırma ve İndirme Sistemi
Havalı sistem olup joystick ile kumanda edilecek şekilde imal edilecektir.
Aydınlatma
Aydınlatma tertibatı ECE-R 48 regülasyonuna uygun olarak yapılacaktır.
Boya
Kumlama işlemi sonrası çift kat epoksi astar, çift kat tam akrilik fırın boya uygulanacaktır.
Aksesuar
Su deposu, paspas, stepne yeri, gerekli ikaz işaretleri, kullanma klavuzu.